آماده سازی فضای مدرسه توسط مربی محترم بهداشت جهت شروع سال تحصیلی

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: خودتان را با هر وسيله ‏اى كه مى توانيد پاكيزه كنيد، زيرا كه خداى متعال اسلام را برپايه پاكيزگى بنا كرده است و هرگز به بهشت نمى ‏رود، مگر كسى كه پاكيزه باشد. ” نهج الفصاحه ص391، ح 1182 “

یکی از دغدغه های اخیر والدین در روزهای آخر تابستان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، تحصیل حضوری دانش آموزان در سال جدید می باشد. برای رفع این نگرانی ها و اقناع سازی والدین مدیریت محترم دبستان پسرانه امام حسین (ع) واحد۴ با همکاری مربی بهداشت آموزشگاه خانم خواجه با فراهم آوردن محیطی کاملا بهداشتی و تهیه محلول های ضدعفونی کننده دست و محیط ، ماسک و دستکش یکبار مصرف و با تاکید بر انجام ضدعفونی محیط به طور روزانه و تست تب سنجی هنگام ورود تمام افرادی که وارد دبستان می شوند، امنیت خاطر را در خانواده های گرامی فراهم نمودند.
در همین راستا مربی محترم بهداشت دبستان سرکارخانم خواجه از روز پنجشنبه مورخ 25 شهریور ماه 1400 تا چهارشنبه مورخ 31 شهریورماه 1400 با ساخت تولید محتواهای آموزشی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و نصب پیام های بهداشت فردی بر روی تابلو و در کلاس ها و برچسب بر روی میزهای کلاس به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جهت پیشبرد اهداف بهداشتی دبستان اقدام نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20