اطلاعیه برگزاری آزمون هماهنگ تبار ویژه پایه چهارم

باسلام و احترام به اطلاع اولیاء محترم پایه چهارم آموزشگاه می رسانیم آزمون هماهنگ پایه چهارم ویژه مدارس امام حسین علیه السلام (آزمون تبار) فردا سه شنبه 25 آذرماه 1399 راس ساعت 8 صبح در سایت مدرسه هوشمند به آدرس is.tabaar.org  براساس بودجه بندی از قبل اعلام شده، برگزار می گردد.

در خصوص سایت مدارس هوشمند لطفا نکات زیر را با دقت مطالعه نمایید:
1- حتما از مرورگر کروم استفاده کنید.
2- مرورگر کروم حتما بروز باشد – بهتر است آخرین نسخه مرورگر کروم را از گوگل پلی (فروشگاه گوگل) دانلود و نصب کنید.
3- فیلم آموزشی نحوه ورود و شرکت در آزمون که در کانال سروش آموزشگاه برای شما عزیزان گذاشته شده است؛ تماشا نمایید. لطفا روز قبل آزمون حتما یک مرتبه وارد سایت شوید تا با امکانات سایت آشنا شده و اگر در ورود به سایت مشکل داشتید حتما پیگیری کنید تا در روز آزمون مشکل نداشته باشید – می توانید از طریق پیام رسان سروش با آقای ظهوریان مسئول محترم مدارس هوشمند مشکل خود را مطرح نمایید.(شماره مسئول محترم در کانال سروش آموزشگاه گذاشته شده است.) لطفا از تماس با ایشان خودداری کنید فقط مشکل خود را در پیام رسان سروش مطرح نمایید.
4- برای شرکت در آزمون و استفاده از خدمات سایت مدارس هوشمند حتما VPN و یا فیلتر شکن و … باید در حالت غیر فعال یا خاموش باشد.
5- لطفا راس ساعت 8 آزمون را شرکت نمایید تا زمان تعریف شده آزمون خود را از دست ندهید و زمان کافی برای پاسخگویی به سوالات داشته باشید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 10.5/20