برگزاری اردو بهاره جهت شادی و نشاط دانش آموزان عزیز آموزشگاه

اردو یکی از بهترین تفریحات دوران مدرسه و دانش آموزی است که بسیاری از فعالیت های آموزشی و پرورشی با سازماندهی و نظارت مربیان و معلمین محترم با اهداف سازندگی و سازگاری فعالانه در اجتماع برگزار می گردد. در همین راستا دبستان امام حسین علیه السلام واحد4 به جهت ایجاد یک خاطره خوش و سازنده اردوی یک روزه ای را به مقصد اردوگاه هویزه واقع در بلوار وکیل آباد تدارک دید که دانش آموزان در کنار هم یک روز خوب را رقم بزنند.

در روز دوشنبه مورخ 26 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 8 صبح پس از سازماندهی نوگلان ، تمامی دانش آموزان به طرف اردوگاه حرکت کردند و در آلاچیق های تعیین شده مستقر و ابتدا صبحانه دورهمی را صرف نمودند بعد از صرف صبحانه هر کلاس به نوبت در آلاچیق های (هنر، بازی و سرگرمی، هنر ، احکام و بهداشت) مستقر شدند و از برنامه های فرهنگی استفاده کردند. در پایان کلاس ها به ترتیب از زمین ورزشی (فوتبال) و طناب کشی استفاده نمودند.

نوگلان قبل از اذان ظهر همه با هم وضو گرفتند و نماز جماعت پرشور برگزار گردید و دوباره در آلاچیق ها مستقر شدند و نهار پیتزا به صورت جمعی جهت شادی نوگلان صرف شد و آقا پسرهای گل یاد گرفتندخودشان بعد از صرف نهار نظافت محل را انجام دهند و محیط را تمیز تحویل نمایند. با تشکر از تمامی همکارانی که ما را در این اردو یاری نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20