برگزاری اولین جلسه شورای معلمین در آستانه سال تحصیلی جدید

به برکت رحمت الهی در برابر مردم نرم شدی، و اگر خشن و سنگ دل بودی از اطراف تو پراکنده می شدند. پس آنان را ببخش و برای آنان آمرزش بطلب و در امور با آنان مشورت کن، امّا هنگامی که تصمیم گرفتی، بر خداوند توکل نما که خداوند متوکلان را دوست دارد.

(سوره آل عمران آیه ۱۵۹)

مشارکت که از آن می توان به عنوان دخالت در فرایند تصمیم گیری ها، تصمیم سازی ها و مدیریت اندیشه و عمل یاد نمود، موجب افزایش بهره وری در کار، یگانگی در میان افراد، کاهش سر خوردگی ها و مقاومت ها، افزایش اعتماد افراد به یکدیگر، شکوفایی خلاقیت ها و سر انجام توسعه ی همه جانبه می شود. ازجمله فرایند های مشارکت که در امر مدرسه تحقق عینی آن می تواند صورت بگیرد شورای معلمین آموزشگاه می باشد که ازجمله ارکان وشوراهای یک مدرسه است و اعضای آن شامل مدیر آموزشگاه وتمامی همکاران شاغل در آن آموزشگاه  می باشد.

شورای معلمان به منظور بحث و تبادل نظر و هماهنگی در امور مدرسه و تأمین مشارکت معلمان در حسن جریان آموزشی، پرورشی و اداری مدرسه با شرکت همه معلمان، مربیان و کادر اجرایی مدرسه تشکیل می گردد.

به همین منظور در روز یکشنبه مورخ ۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ اولین جلسه شورای معلمین با حضور حداکثری همکاران محترم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل آموزشگاه برگزار گردید. در آغاز جلسه مدیریت محترم جناب آقای صدیقی ضمن خوش آمدگویی به همکاران عزیز ، به بیان اهداف آموزشی و پرورشی آموزشگاه در سال تحصیلی جدید پرداخته ، نکات مهم و انتظارات را بیان نمودند. در ادامه جلسه پس از معارفه همکاران، معاونت فناوری آموزشگاه سرکار خانم پوراحمدی به معرفی کلیه بخش های مختلف فناوری، بیان قوانین سایت و فناوری پرداختند. در انتهای جلسه همکاران گرامی به تبادل نظر پرداخته و راهبرد کلی آموزشی و پرورشی آموزشگاه را با نظارت مدیریت محترم برنامه ریزی نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20