برگزاری جلسه انجمن و انتخاب اعضا به مناسبت روز پیوند اولیا و مربیان

مولی امیر المومنین (ع) می فرماید: لا مظاهره اوثق من المشاوره. هیچ پشتیبانی مطمئن تر از مشورت نیست.

“نهج البلاغه حکمت 113”

با توجه به اهمیت نقش آموزش و پرورش در مدارس و از آنجایی که مدرسه به عنوان خانه دوم دانش آموزان عزیز تلقی می شود می توان به اهمیت ویژه مدرسه، معلمین، مربیان و خانواده در مقوله آموزش و پرورش پی برد که این امر خطیر بدون همکاری مدرسه و خانواده ابتر و ناقص می ماند.

در همین راستا دبستان پسرانه امام حسین (ع) واحد4 در روز شنبه مورخ 24 مهرماه 1400 به مناسبت روز پیوند اولیا و مربیان جلسه انجمن را برگزار نمودند و همزمان انتخاب اعضای انجمن ، از بین منتخبین کلاسی که با همکاری معلمین پایه ها کاندید شده بودند نیز انجام شد.

مراسم یاد شده با تلاوت کلام الله مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی و دکلمه خوانی دانش آموز مهدیار رمضان پور شروع شد.

پس از عرض خیر مقدم و بیان فعالیت های آموزشی و پرورشی توسط مدیریت محترم جناب آقای صدیقی ، سخنران مراسم آقای نژاد اکبر به عنوان کارشناس تربیتی ، با ارائه مطالبی کاربردی و مفید در مورد تربیت خانواده ، نقش مدرسه ، تعامل اولیا با مدرسه جلسه را ادامه دادند و با بیان نکته ریز بینانه که بایستی مدرسه ای کمک محور ایجاد کرد که در آن محور اصلی خانواده می باشد، صحبت نمودند.

در پایان نیز تعدادی از اولیا محترم نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و اعضای انجمن نیز از طریق رای گیری انتخاب شدند. امید بر آن است که باب همکاری مفید و موثر را بین دو نهاد خانه و مدرسه به صورت مستمر در طول سال تحصیلی پیش رو داشته باشیم.

اسامی منتخبین انجمن اولیاء ومربیان پس از رای گیری:
1_خانم معماری
2_خانم سعادتی
3_خانم رمضانی
4_خانم غلامحسین پور
5_خانم رحمتی
6_خانم و آقای خدیوی
7_خانم و آقای رمضان پور
8_خانم علی محمدی
9_خانم اختراعی
10_خانم علیخانی
11_خانم عاشوری
12_آقای نژاد اکبر


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20