برگزاری جلسه مشاوره تربیتی و آموزشی جهت گرامیداشت هفته بهداشت روان

بهداشت روان موضوعی فراتر از فقدان یا نبود بیماری روانی است.
بهداشت روان حالتی از رفاه است که در آن فرد توانایی هایش را باز می شناسد و قادر است با استرس عادی و معمولی زندگی سازگاری داشته و از نظر شغلی مفید و سازنده باشد. اغلب مردم از اهمیت حفظ سلامتی جسمانی خود آگاهند و برای کسب اطمینان سلامتی خود، از روش هایی همچون ورزش، تغذیه مناسب، آزمایش های پزشکی استفاده می کنند اما تعداد کمی از مردم به اهمیت حفظ سلامت روانی خود واقف هستند.

همه در زندگی فشار روانی را تجربه می کنند که البته میزان معینی از آن برای ایجاد انگیزش مفید است. اما فشارهای روانی می تواند مشکلات جسمانی (از قبیل فشار خون بالا، سر درد، گردن درد، خستگی) ایجادکند و ممکن است سرآغازی برای ناتوانی روانی در بعضی مردم باشد.

به همین منظور مراقب سلامت دبستان پسرانه امام حسین (ع)واحد ۴ سرکار خانم خواجه در تاریخ ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ با دعوت از روانشناس محترم جناب آقای نژاد اکبر در جمع والدین به موضوع اهمیت سلامت روان پرداختند و در ابتدا جلسه پسر گلمون آقا مهدیار خراسانی متنی زیبا در مورد تربیت کودک و توجه به احساس و عواطف کودکان قرائت نمودند. پس از آن سخنران محترم برای اولیا در زمینه بهداشت روان کودکان و نحوه تربیت صحیح فرزند صحبت نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20