برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر به صورت مجازی

این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر محتاج به حفظ و نگهداری است. ” امام خمینی رحمة الله “

از دیرباز مدارس، پیشتاز جشن های انقلاب و مرکز شور و شعف در ایام الله دهه فجر بوده و هستند. آذین بندی، سرودهای گروهی و فردی، نمایش ها و مسابقات ورزشی و فرهنگی از خاطرات تمامی مردم ایران در این 42 سال گذشته بوده و هست.

ماهم امسال با تزئیین و آماده سازی محیط مدرسه در تاریخ 9 بهمن ماه 1400خود را برای جشن های دهه فجر آماده کردیم که با شیوع کرونا و تعطیلی دوباره مدرسه و محدود شدن حضور دانش آموزان برنامه‌های جشن نیز به صورت پویش های مجازی برگزار گردید.

با برنامه‌ریزی قبلی و دقیق معاونت محترم پرورشی آقای منتظری و همکاری معلمین محترم هر روز یک کلاس، کلیپی با استفاده از تصاویر ارسالی دانش آموزان همان کلاس با محوریت تبریک انقلاب و روز شمار دهه فجر در کانال مدرسه و کلاسی به عنوان صبحگاه مجازی بارگذاری گردید.

گروه سرود پایه سوم نیز بعد از اجرا در محوطه کوهسنگی و تهیه فیلم از طریق فضای مجازی این سرود را تقدیم دوستانشان در مدرسه کردند.پویش های من انقلابی ام، نقاشی انقلاب، کاردستی و عکاسی در راهپیمایی از دیگر برنامه های دبستان در دهه فجر بود. در پایان دهه فجر تمامی عکس ها به صورت یک کلیپ از فعالیت های آموزشگاه در دهه فجر جهت بازدید تمامی اولیا محترم و دانش آموزان گرامی تقدیمشان گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20