تقدیر از دانش آموزان رتبه برتر قرآنی آموزشگاه در جشنواره قرآنی پرتو نور

خدایا من از تو می خواهم در آنچه تو را خشنود کند و پناه می برم به تو از آنچه تو را بیازارد، و از تو خواهم توفیق در آن برای اینکه فرمانت برم و نافرمانی تو ننمایم، ای بخشنده سائلان.

با استعانت از خداوند متعال و با همت اولیا محترم و مربی محترم قرآن مدرسه سرکار خانم بخشی زاده استعداد های قرآنی مدرسه کشف و شکوفا شدند و در مسابقات پرتوی نور مدارس امام حسین (ع) که در تاریخ 8 اردیبهشت ماه 1401 در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) برگزار گردید شرکت نمودند. نتایج این دوره از مسابقات در اختتامیه جشنواره که در تاریخ 19 اردیبهشت ماه1401 در حسینه سیدالشهدا برگزار گردید؛اعلام شد. در این دوره از مسابقات تمامی دانش آموزان شرکت کننده از دبستان پسرانه امام حسین (ع) واحد4 در رشته های خود رتبه اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند و سربلند و با افتخار به مدرسه بازگشتند.

به ثمر نشستن تلاش های مستمر بزرگ مردان کوچک قرآنی دبستان پسرانه واحد۴ در دهمین دوره مسابقات پرتو نور را به مدیریت محترم دبستان جناب آقای صدیقی و جامعه قرآنی، معلم محترم قرآن و خانواده گرامی ایشان و دانش آموزان عزیز تبریک عرض می نمائیم.

دانش آموزان عزیز رتبه برتر پایه اول

صادق نافع رتبه اول در رشته ترتیل قرآن کریم
محمد امین جمشیدیان رتبه اول در رشته حفظ قرآن کریم

دانش آموزان عزیز رتبه برتر پایه دوم

محمد مهدی دانش رتبه سوم در رشته حفظ قرآن کریم
محمد رضا شاکر رتبه سوم در رشته ترتیل قرآن کریم

دانش آموزان عزیز رتبه برتر پایه سوم
مهدیار فروتن رتبه اول در رشته حفظ قرآن کریم
علیرضا سلسبیل رتبه دوم در رشته اذان
محمد ملایی رتبه دوم در رشته ترتیل قرآن کریم
محمد حسن احمدی رتبه سوم در رشته قرائت قرآن کریم

برای موفقیت شما عزیزان خدا را شاکریم و امیدواریم در گلستان قرآن همواره عطر افشان رایحه دلپذیر آیات الهی باشید و در عمل به قرآن کریم سر سوزنی کوتاهی نکنید و همواره در پناه قرآن کریم محفوظ باشید .
و من الله التوفیق.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20