تقدیر از نفرات برتر مسابقات قرآنی جشنواره پرتو نور

کتاب قرآن باعث می شود که جامعه بشری به جامعه انسانی تبدیل شود. ما انسان ها سه مرحله تکامل داریم، اول مرحله بشریت است، دوم مرحله آدم بودن و سوم مرحله انسان بودن که از همه سخت تر است. اگر می خواهی انسانیت را به معنای واقعی درک کنی، پس باید آن را در کتاب قرآن جستجو کنی. قرآن به مانند نقشه گنجی است که اگر به آن توجه کنی تو را به هر چه ثروت و نعمت در دنیاست می رساند. عده ای به دنبال فرمول های پیچیده هستند، عده ای در هر چیزی به غیر از قرآن این نقشه را می جویند اما نمی دانند که راهکار اصلی در همین کتاب است. کافیست به راهنمای های آن عمل نمایند، کافیست دستورات قرآن را در زندگی شان اجرایی کنند، آن موقع است که می توانند سعادت، ثروت و کمال واقعی را بیابند.

در مورخ 26 اسفند ماه 1399 مسابقات قرآنی پرتو نور در مرحله راستی آزمایی همزمان با دومین روز از ماه با عظمت شعبان با همکاری معاونت پرورشی آموزشگاه آقای مرتضی مرادی و با حضور دانش آموزان منتخب راه یافته به مرحله پایانی در پنج رشته روخوانی، حفظ، قرائت، ترتیل و اذان به صورت مجازی با رعایت پروتکل های بهداشتی در آموزشگاه برگزار گردید. که تعدادی از دانش آموزان عزیز آموزشگاه رتبه اول و سوم در رشته های فوق کسب کردند.

اسامی افتخار آفرینان مسابقات قرآن پرتو نور همزمان با میلاد علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس علیه السلام در 29 اسفندماه 1399 به شرح ذیل اعلام گردید. که در ماه های آغازین سال جدید 1400 از نفرات برتر با لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

پایه اول

رتبه اول آقای کمیل بهمن رشته روخوانی

پایه دوم

رتبه اول‌ آقای محمد رضا زحمتکش رشته روخوانی

رتبه سوم آقای مهدیار فروتن رشته حفظ

پایه سوم

رتبه اول آقای حسین مهران رشته ترتیل

رتبه اول آقای امیر صدرا انصاری رشته اذان

رتبه سوم آقای سید علی سادات موسوی رشته حفظ

رتبه سوم آقای محمد رضا رفعتی زاده رشته قرائت

پایه چهارم

رتبه اول آقای مهدی گردویی رشته قرائت

رتبه اول آقای محمد حسین حظ جو پور رشته اذان

رتبه سوم آقای علی تفکر نیا رشته حفظ

رتبه سوم آقای محسن اثنی عشری رشته ترتیل

در پایان عرض تبریک خدمت پسران گل قرآنی و خانواده های محترمشان و مربیان گرامی قرآن داریم. انشالله همیشه در تمامی مراحل زندگی خود در پناه خدا موفق و سربلند باشید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20