تقدیر از همکاران خواهر به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها

زنان زیبایی عالم خلقت‌اند، زنان آفریده شدند تا مردان زیبایی را در وجود آن‌ها جستجو کرده و بستایند و چه خوش گفته‌اند که مرد از دامن زن به معراج می‌رسد و چه می‌توان گفت که جایگاه زن آنچنان رفیع و بلندمرتبه است که باید مقامش را ستود. چه بسیار زنان پرافتخاری که با تاسی از وجود نورانی حضرات معصومین به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها توانسته‌اند انوار الهی را بر ظلمات دنیایی تابانده و نیروی مهربانی را بر مدار این کره خاکی به گردش در آورند. زنان جویبار مداوم عشق و محبت و مهربانی و لطافت در کوچه‌های پاییزی دنیا هستند که به ریشه‌های درختان آب وجود رسانده و با طراوت خود به این برگ‌های خزان زده، رنگ سرسبزی و شادابی می‌دهند. تجلیل از مقام زن کاری بس دشوار و ناشدنی است.

در ایام الله دهه فجر و تقارن آن با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن مجلس بزرگداشتی به منظور عرض تبریک به همکاران خواهر و همسران همکاران برادر در روز پنج شنبه 16 بهمن ماه 1399 با حضور کلیه همکاران محترم آموزشگاه و همکاران سال های گذشته آموزشگاه و معاونت محترم فرهنگی موسسه محترم امام حسین علیه السلام سرکارخانم دلیری و مسئول محترم مقطع ابتدایی جناب آقای رستگار در محل آموزشگاه برگزار گردید.

جشن با قرائت کلام الله مجید آغاز گردید. پس از مدیحه سرایی توسط معاونت محترم پرورشی آموزشگاه جناب آقای مرادی ، مدیریت محترم آموزشگاه جناب آقای علیخانزاده پس از عرض خیر مقدم مجدد ، از زحمات یکایک همکاران تشکر و قدر دانی نمودند و این روز را به ایشان تبریک عرض نمودند. در ادامه به کلیه همکاران عزیز هدیه ای همراه با لوح تقدیر و شاخه گل تقدیم گردید. مجلس با دعای فرج و پذیرایی از همکاران به پایان رسید.

خدا انداخت زیر پای مادر
بهشتی کز همه چیز است برتر
اگر خواهی شوی مهمان جنت
نداری بهتر از مادر تو نعمت
بود شرط بهشت این حرف آخر
که باشی خاک زیر پای مادر

روز مادر به همه مادران گرامی باد

عرض تشکر داریم خدمت جناب آقای رستگار و سرکار خانم دلیری که ما را در این جشن همراهی نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 19.7/20