حضور دانش آموزان قرآنی آموزشگاه در مسابقات جشنواره قرآنی پرتو نور

                     إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ ((همانا ما قرآن را نازل کردیم، و یقیناً ما نگهبان آن هستیم. (سوره حجر آیه ۹)

کتاب قرآن را که باز می کنی، با نوری از علم و ایمان مواجه می شوی که اگر به آن بها داده و آن را به وجودت راه دهی، این نور هم وجودت را روشنایی خواهد بخشید و تو را به اوج خواهد رساند. قرآن کتاب راهنماییست که می تواند انسان را از فرش به عرش برساند، قران همان نور هدایتیست که می تواند آدمی را متحول ساخته و از اون انسانی بهتر بسازد، انسانی که در جهان هستی مفیدتر و تاثیرگذارتر است. قرآن گنجینه ای دارد بی بدیل که اگر شروع کنی به خواندن آن کنی و در پی تک تک کلماتش تفکر ورزی، می توانی به این گنجینه دست پیدا کنی. این گنجینه احساس خوبی است که تمام وجودت را در بر می گیرد. اگر در این دنیا احساس خوبی داشته باشی، یعنی هر روز به سعادت نزدیک و نزدیکتر می شوی.

در مورخ 26 اسفند ماه 1399 مسابقات قرآنی پرتو نور در مرحله راستی آزمایی همزمان با دومین روز از ماه با عظمت شعبان با همکاری معاونت پرورشی آموزشگاه آقای مرتضی مرادی و با حضور دانش آموزان منتخب راه یافته به مرحله پایانی در پنج رشته روخوانی حفظ قرائت ترتیل و اذان به صورت مجازی با رعایت پروتکل های بهداشتی در آموزشگاه برگزار گردید.

دانش آموزان منتخب راه یافته به مرحله پایانی آقایان:

مهدی گردویی _ علی تفکرنیا _ محسن اثنی عشری _ محمد حسین حظ جو پور _ امیر صدرا انصاری_ علی سادات موسوی _حسین مهران _ محمد رضا رفعتی زاده _ محمد رضا زحمتکش _ مهدیار فروتن _ کمیل بهمن _ محمد مهدی دانش

 

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20