رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع بیماری ویروسی کرونا در آموزشگاه

امام علی علیه السلام می فرمایند: بیماری و فقدان سلامتی برای انسان از هر فقر و بی نوایی دردناکتر است. (نهج البلاغه کلمه ۳۸۱)

با توجه به شیوع بیماری کرونا در تمام دنیا و ایران استفاده از ماسک ،رعایت فاصله گذاری و اجرای پروتکل های بهداشتی تنها راه کنترل این بیماری ویروسی می باشد؛ آموزشگاه از ۱۵ شهریورماه 1399 با توجه به بازگشایی مدارس و رعایت پروتکل های بهداشتی با ضد عفونی کردن تمام سطوح دبستان به طور روزانه سعی در کنترل و پیشگیری این بیماری داشته و تمامی فاصله های مجاز توسط مربی محترم بهداشت آموزشگاه سرکار خانم خواجه علامت گذاری شده است. آموزشگاه تمام توان خود را در جهت حفظ رعایت فاصله گذاری زمان حضور دانش آموزان در کلاس و محیط آموزشگاه به کار گرفته است.

در همین راستا مربی محترم بهداشت آموزشگاه با پیگیری مدیریت محترم جناب آقای علیخانزاده برای آموزشگاه دستگاه چشمی ضدعفونی کننده دست ها و کف پوش ضدعفونی کننده کفش ها و دستگاه تب سنج تهیه نمودند.

از تاریخ۲۰ شهریور ماه 1399 دانش آموزان عزیز با نصب دستگاه ضدعفونی کننده چشمی و کف پوش ضدعفونی کننده ،پس از آموزش دیدن توسط مربی بهداشت و مدیریت محترم دست ها و کفش های خود را حین ورود و خروج ضدعفونی می نمایند. روزانه توسط معاونین محترم آموزشی و مربی محترم بهداشت آموزشگاه تب دانش آموزان عزیز توسط تب سنج معتبر هنگام ورو به آموزشگاه گرفته می شود.

امیدواریم با رعایت کلیه ی نکات بهداشتی شاهد سلامتی و لبخند همه نوگلان بوستان حسینی و مردم عزیز کشورمان و جهان باشیم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20