واکسینه شدن کادر محترم آموزشگاه در برابر کرونا

سلامت دارای ابعاد جسمی، روانی ، اجتماعی و معنوی است. تامین و ارتقاء سلامت نیازمند مشارکت آحاد مردم و همکاری و مشارکت بین بخشی می باشد. بعد از خانواده مدرسه مهمترین نقش را در سلامت جسمی ، روانی ، اجتماعی و معنوی کودک دارد و معلم محور اصلی برنامه های مدرسه و توسعه بهداشت دانش آموزان محسوب می گردد. سازمان جهانی بهداشت ، بهداشت مدارس را یکی از چهار حلقه تشکیل دهنده طیف کمی خدمات اجتماعی و بهداشتی جوامع پیشرفته دانسته و آن را به عنوان رکنی بنیادی و سلامت ساز در مجموعه مسائل بهداشت عمومی کشورهای روبه رشد پروری شمرده است.

امروزه با پیدایش ویروس منحوس کرونا از میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا خواسته شده با رعایت «فاصله اجتماعی» از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند. به کودکان و خانواده‌ها گفته می‌شود که در خانه بمانند، به همه توصیه می‌شود که با هم دست ندهند، غذای‌شان را با هم تقسیم نکنند و حتی نزدیک هم نشوند. بیماری کرونا بسیار مسری است، باید برای حفظ سلامتی در برابر آن ایمن سازی انجام شود. یکی از راه های ایمن سازی در برابر ویروس کرونا تزریق واکسن کرونا می باشد.

به همین منظور در روز سه شنبه مورخ ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ کلیه عوامل آموزشگاه اعم از معلمین و مربیان و کادر اجرایی آموزشگاه جهت حفظ سلامتی و جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20